Familievereniging Leekerweide
~ Sinds 1985 in verbinding met elkaar vóór onze clienten ~

Welkom bij Familievereniging Leekerweide!

Wij zijn als Familievereniging Leekerweide een zeer belangrijke belangenbehartiging organisatie voor mensen niet/onvoldoende voor zichzelf op kunnen komen. Als ouder, broer of zus of anderszins verwant, of als wettelijk vertegenwoordiger bent u betrokken bij de zorg die Leekerweide levert.

U hecht aan belang aan goede zorg, een prettige sfeer en een duidelijke organisatie. U stelt een open communicatie over de plannen van Leekerweide en de gang van zaken op prijs. Soms is dit niet gemakkelijk, want zaken kunnen (soms onnodig) ingewikkeld zijn. Of spannend, als iets niet goed gaat. Dan is het prettig, als u er niet alleen voor staat. De familievereniging is in 1985 opgericht. Als familievereniging zoeken wij toenadering en samenwerking met alle organisaties die een rol spelen bij de verstandelijk gehandicaptenzorg in Nederland. Het doel hierbij is het streven van een optimale belangenbehartiging voor onze cliënten.

De familievereniging bestaat uit ouders, broers, zussen , andere verwanten en wettelijk vertegenwoordigers. Eigenlijk dus allemaal mensen die met hart en ziel betrokken zijn bij de cliënten van Leekerweide!

Op deze website willen wij u meer informatie geven over de Familievereniging en hoe zij wellicht ook voor u tot nut kan zijn. Wij verwijzen u dan ook graag naar ons menu waar u de diverse onderwerpen kunt vinden.

Wanneer u na uw bezoek van onze website vragen heeft, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen op onderstaand mailadres.

info@familievereniging-leekerweide.com